DRODZY RODZICE UCZNIÓW KLAS MŁODSZYCH
KWALIFIKACJA UCZNIÓW DO ŚWIETLICY na rok szkolny 2017/2018 ODBYWA SIĘ NA PODSTAWIE WNIOSKU O PRZYJĘCIE DO ŚWIETLICY.
LICZBA DZIECI MOGĄCYCH KORZYSTAĆ ZE ŚWIETLICY JEST OGRANICZONA, PIERWSZEŃSTWO PRZYJĘCIA MAJĄ DZIECI, KTÓRYCH OBOJE RODZICE PRACUJĄ.
WYPEŁNIONE WNIOSKI RODZICE SKŁADAJĄ W SZKOLE (w sekretariacie, u wychowawcy, w świetlicy) DO DNIA 14.06.2017R.
DRUKI DO POBRANIA ZNAJDUJĄ SIĘ W ŚWIETLICY, SEKRETARIACIE ORAZ NA STRONIE SZKOŁY.
Świetlica szkolna oferuje dzieciom:
§ stałą opiekę wykwalifikowanej kadry od 7.00 – 17.00,
§ zajęcia artystyczne ,
§ zajęcia czytelnicze,
§ gry i zabawy ruchowe w sali i na świeżym powietrzu,
§ pomoc przy odrabianiu lekcji,
§ konkursy (wiedzy, recytatorskie, plastyczne).
Opieką otaczamy uczniów Rodziców czynnych zawodowo. Prosimy o codzienne zaopatrywanie dzieci w odpowiednią ilość picia i jedzenia oraz wygodne i adekwatne do pogody ubranie (często korzystamy z boiska szkolnego)
Aby zapisać dziecko do świetlicy należy wypełnić Wniosek o przyjęcie do świetlicy szkolnej (*.doc).
Wychowawcy świetlicy pracują według własnego planu pracy zgodnego z Programem Wychowawczym Szkoły
Zgodnie z tym planem naszym głównym celem i zarazem zadaniem jest dbałość o wszechstronny i harmonijny rozwój dziecka w sferze intelektualnej, psychicznej, emocjonalnej i fizycznej. Na bazie tego programu realizujemy wszystkie przedsięwzięcia pedagogiczne i wychowawcze. Poprzez realizację tego planu kształtujemy u dzieci umiejętność spostrzegania, kształcimy pamięć, wyobraźnię przestrzenną, pomysłowość. Wdrażamy zasady estetyki życia codziennego. Poprzez dobór odpowiednich form pracy i metod aktywizujących, rozwijamy zdolności do twórczego wysiłku. Przyczyniamy się do rozwoju indywidualnych zainteresowań i uzdolnień u dzieci
W ramach akcji „Cała Polska Czyta Dzieciom” głośno czytamy naszym wychowankom.
Czytanie dziecku wszechstronnie je rozwija – emocjonalnie, duchowo, moralnie i intelektualnie. Czytając naszym wychowankom przez 20 min dziennie pragniemy wzmocnić w nich poczucie własnej wartości, rozwijać umiejętności niezbędne w procesie edukacji szkolnej oraz nauczyć dzieci czerpania radości z czytania i nauki.