- Odwiedziny: 711212
- Do końca roku: 77 dni
- Do wakacji: 255 dni
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Borkowie
-
Statystyki
Archiwum
PROJEKTY, AKCJE ZEWNĘTRZNE REALIZOWANE W SZKOLE 2023/2024
Lp. |
Tytuł projektu, programu, akcji zewnętrznej |
projekt/ program/akcja |
Nazwa organizatora |
Imię i nazwisko odpowiedzialnego nauczyciela |
Uczestniczące klasy |
Uwagi o realizacji projektu, programu, akcji |
1. |
Śniadanie daje moc! Celem akcji jest promowanie zasad zdrowego odżywiania oraz zwiększenie świadomości uczniów na temat roli śniadania. |
Partnerstwo dla zdrowia |
Monika Stamska Małgorzata Garstka |
I - III |
||
2. |
Owoce i warzywa w szkole. Program ma na celu zmianę nawyków żywieniowych uczniów poprzez zwiększenie udziału owoców i warzyw w ich codziennej diecie oraz propagowanie zdrowego odżywiania poprzez działania towarzyszące o charakterze edukacyjnym. |
Salvit |
Anna Zdunek Monika Stamska Dorota Zyszczak |
I - III |
|
|
3. |
Akademia Gdańskich Lwiątek. Projekt ma na celu rozbudzenie ciekawości poznawczej dzieci i promocję Gdańska poprzez edukację kulturalną od najmłodszych lat. Polega on na odwiedzaniu miejskich placówek muzealnych i kulturalnych przez 3 kolejne lata edukacji wczesnoszkolnej. |
Fundacja Wspólnota Gdańska |
Mariola Wojciechowska Sylwia Rycharska |
II d
II e |
||
4. |
Adopcja Serca. Program ma na celu wspieranie chłopca z Kamerunu. Dzięki programowi nasz podopieczny może uczęszczać do szkoły. Nasi uczniowie uczą się odpowiedzialności za drugiego człowieka, oszczędności, wdzięczności za to co mają. |
Stowarzyszenie Solidarności z Ubogimi Trzeciego Świata Maitri |
Joanna Marchewka-Kąkol |
I - VIII |
||
5. |
Coode Week. Europejski Tydzień Kodowania to światowa inicjatywa, w ramach której świętujemy kreatywność, rozwiązywanie problemów i współpracę poprzez programowanie i inne działania związane z technologią. |
Ministerstwo Cyfryzacji |
Anna Zdunek |
I - III |
||
6. |
Akcja “Nie jest kolorowo”. Celem akcji jest pomoc Polakom mieszkającym za naszą wschodnią granicą, głównie na Litwie. |
Akcja |
Stowarzyszenie Traugutt |
Anna Kleina |
I - VIII oraz przedszkole |
|
7. |
“Świadomość procentuje”. Ogólnopolski Program Świadomość Procentuje jest odpowiedzią na AKTUALNE POTRZEBY w zakresie rozwoju i edukacji. Samoświadomość polega na posiadaniu wiedzy o samym sobie. Świadomość pozwala na szczegółowe określenie własnych doznań, potrzeb, emocji czy mechanizmów działania. Do pełnej samoświadomości potrzebna jest także znajomość posiadanych przez siebie talentów. Ci, którzy są świadomi tego, jakie posiadają zdolności i możliwości, są bardziej pewni siebie a samoświadomość pozwala na odnalezienie odpowiedniej drogi, zrozumienie tego, jakie jest nasze miejsce. |
Program ogólnopolski
|
WORLD HEALTHY LIVING FOUNDATION |
Sylwia Rycharska |
II e, II d, II c oraz chętne klasy I - III |
|
8. |
“Misja kieszonkowe”. Dziecko mające możliwość praktykowania na własnym kieszonkowym może budować cenne nawyki, zdobywać wiedzę i samodzielność finansową – wszystko, co przydatne w dorosłym życiu. |
Program ogólnopolski |
BNP PARIBAS |
Sylwia Rycharska Mariola Wojciechowska |
II e II d
oraz chętne klasy |
|
9. |
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny EDUKACYJNE WYZWANIE 2023/2024. To całoroczny program, podczas którego uczestniczący Nauczyciele wcielają w życie Edukacyjne Wyzwania na każdy miesiąc. Wyzwania związane będą z palącymi zagadnieniami współczesnej edukacji, takimi jak: relacja, integracja, nowoczesne technologie, skuteczne uczenie się. |
Edukreatywnie |
Sylwia Rycharska |
II e oraz chętne klasy |
||
10. |
Pola nadziei. Akcja zbierania pieniędzy na potrzeby polskich hospicjów. |
Fundacja hospicyjna |
Ewelina Ilnicka-Szczygieł kl. VII, VIII a Katarzyna Piechówka V, VI Emilia Bednarska kl. IV Joanna Goławska VIII b |
IV - VIII |
11. |
SKS |
Instytut Sportu |
Dorota Korzeniewska-Stasiak |
I - III |
||
12. |
Turniej Tymbarka - turnieje piłki nożnej dla poszczególnych grup sportowych dziewcząt i chłopców (klas I-V) |
PZPN |
Dorota Korzeniewska-Stasiak |
I - V |
wiosna 2024 |
|
12. |
Ciekawscy drugoklasiści. Ile wiedzy zmieści się w głowie? Celem projektu było wzbogacenie tematyki realizowanej w ramach podstawy programowej. Wyciąganie wniosków z obserwacji przyrody i tego, co ich otacza. |
Uniwersytet Dzieci |
Anna Drzewiecka Mariola Wojciechowska Sylwia Rycharska |
II c II d
II e |
||
13. |
Ciekawi pierwszoklasiści. W ramach projektu odbyły się zajęcia z edukacji przyrodniczej, matematycznej czy społecznej. Uczniowie rozwijali umiejętności pracy w grupie i w zespole oraz kreatywności i umiejętność krytycznego myślenia. |
Uniwersytet Dzieci |
Anna Zdunek Dominika Plichta Dorota Zyszczak Natalia Panfil |
I a I c I d I e |
||
14. |
Ciekawscy trzecioklasiści. Dlaczego wszystkie pytania są dobre? Podczas zajęć projektowych uczniowie pracują indywidualnie i w grupie, uczą się koncentrować na zadaniu, trenują krytyczne myślenie, kreatywność i rozpoznawanie emocji. |
Uniwersytet Dzieci |
Anna Nadratowska |
III b |
||
15. |
“Góra Grosza”. Akcja wspiera dzieci i młodzież, finansując m.in. pomoc specjalistyczną, specjalistyczne Domy dla Dzieci oraz ośrodki wsparcia psychologicznego PORT. |
Towarzystwo Nasz Dom |
Anna Nadratowska |
I-VIII |
. |
|
16. |
Udział w Kampanii 19 dni przeciwko przemocy i krzywdzeniu dzieci i młodzieży.
Kampania rozgrywa się na wszystkich kontynentach, we wszystkich krajach świata. Na początku listopada mówimy o prawach dziecka, godności, szacunku, bezpieczeństwie, wolności. Przypominamy i uczymy się o tych wartościach, które są niezbędne do prawidłowego rozwoju i dobrego życia. |
Women’s World Summit Foundation
Fundacja po DRUGIE - koordynator w Polsce |
Emilia Bednarska Angelika Kaczmarska Agnieszka Gardzielewska |
Klasy I - VIII |
||
17. |
„Bieg po zdrowie”.
„Bieg po zdrowie” to program antytytoniowej edukacji zdrowotnej opracowany w Głównym Inspektoracie Sanitarnym we współpracy z ekspertami. Główne cele programu: opóźnienie lub zapobiegnięcie inicjacji tytoniowej wśród dzieci i młodzieży; pokazanie atrakcyjności życia w środowisku wolnym od dymu tytoniowego; zwiększanie wiedzy i umiejętności uczniów na temat zdrowia w kontekście szkodliwości palenia papierosów. |
Główny Inspektorat Sanitarny |
Emilia Bednarska |
Kl. VI |
||
18. |
“Ja w internecie. Jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci?” Projekt z Uniwersytetu Dzieci. Tematyka 10 lekcji z wychowawcą z zakresu bezpieczeństwa w sieci. |
Projekt |
Uniwersytet Dzieci |
Magdalena Grzegorek Ewa Nowińska |
VII b i VIII b podczas godziny wychowawczej
|
|
19. |
Lepsza Szkoła. Sprawdzanie wiedzy uczniów za pomocą specjalistycznych testów. Porównywanie ich osiągnięć z wynikami klas z całej Polski. |
Projekt |
GWO |
Magdalena Grzegorek
Marzena Półtoranos Joanna Goławska
Agnieszka Krzymin |
VIII b - matematyka
IV c, V c, V d, VI a - matematyka
IV a, V b, VI b, VII c, VIII a - matematyka
IV b, V a, VII a, VII b |
|
20. |
Ogólnopolski projekt edukacyjny (Nie)zwykła matematyka II edycja rok szkolny 2023/2024. Celem projektu jest kształcenie inicjatywy i pomysłowości w rozwiązywaniu problemów, rozwijanie umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Zadania projektowe będą realizowane na lekcjach matematyki. |
Projekt edukacyjny ogólnopolski |
Marzena Półtoranos Joanna Goławska
Magdalena Grzegorek
Agnieszka Krzymin |
IV c, V c, V d, VI a - matematyka
IV a, V b, VI b, VII c, VIII a - matematyka
VIII b
IV b, V a, VII a, VII b -matematyka |
||
21. |
Zdrowo i sportowo. Program ma na celu: promowanie aktywności fizycznej wśród najmłodszych uczniów; uświadomienie, że aktywność fizyczna zapobiega wielu chorobom i poprawia odporność organizmu; zwrócenie uwagi na to, że zajęcia sportowe uczą zasad fair play, współpracy w grupie oraz przyczyniają się do zwiększenia pewności siebie, poprawy koncentracji i pamięci. |
Decathlon Polska |
Monika Stamska Małgorzata Garstka |
klasy I - III |
. |
|
22. |
Deutsch Plus. Projekt wspiera szkołę w działaniach na rzecz języka niemieckiego. |
Goethe Institut |
Izabela Ebel
|
VII - VIII |
||
23. |
Ogólnopolski projekt edukacyjny “Wspólnie mocniejsi-uczymy się przez integrację”. Celem projektu jest stworzenie innowacyjnej przestrzeni edukacyjnej, w której różnorodność i integracja odgrywają kluczową rolę. Poprzez wspólne działania, naukę i współpracę, dążymy do zbudowania silniejszej, bardziej zrozumiałej i otwartej społeczności edukacyjnej. |
Projekt ogólnopolski |
Centrum Innowacyjnej Edukacji INTERESTING LESSON Bartosz Jarzynka |
Magda Okrzes-Groszek |
klasy IV-VIII |
|
24. |
Program Pho3nix Active School. Ogólnopolska akcja w ramach Międzynarodowego Dnia Sportu pod patronatem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. |
Dorota Korzeniewska- Stasiak |
kl. IV - VIII |
jeżeli będzie kontynuacja projektu |
||
25. |
Program Drużyna Energii. Akcja, ma za cel zachęcenie młodzieży do aktywności fizycznej poprzez wspólną zabawę i rywalizację z rówieśnikami ze szkół w całej Polsce. |
Ogólnopolska akcja sportowa |
Dorota Korzeniewska- Stasiak |
kl. V- VIII |
jeżeli będzie kontynuacja projektu |
|
26. |
“Dzieci uczą rodziców”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości o otaczającym nas świecie, a także zachęcenie najmłodszych uczniów do rozmowy z rodzicami na tematy poruszane podczas lekcji. Zajęcia odbywają się raz w miesiącu i dotyczą bezpieczeństwa, ekologii, kultury i historii. |
Centrum Rozwoju Lokalnego |
Natalia Panfil |
klasy I |
||
27. |
Dzień Pustej Klasy. 7.06.2024 Akcja ma na celu zachęcić nauczycieli, by tego dnia lekcje spędzili ze swoimi uczniami poza budynkiem szkoły. Wszystko po to, aby promować edukację terenową. Każda klasa w tym dniu spędzi lekcje na świeżym powietrzu bawiąc się, integrując i ucząc się korzystać z darów natury. |
Ośrodek Działań Ekologicznych „Źródła” |
Monika Stamska |
klasy I - III |
||
28. |
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny Gramy zmysłami. Celem projektu jest innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłów u dzieci. Tworzenie przez nauczycieli odpowiednich warunków do poznawania świata wieloma zmysłami oraz budowania wiedzy na temat integracji sensorycznej. |
Autorzy projektu: Beata Pinkiewicz-Gara Joanna Błaszczyńska Katarzyna Demendecka Barbara Ostrowska Paulina Zwierzańska |
Małgorzata Garstka Monika Stamska Magda Okrzes-Groszek Dorota Lewandowska Aneta Brocka-Rzeźnik |
II a
II b zajęcia rewalidacji – kl. I - VIII |
||
29. |
Lekcje z klasą. Jak odczytywać swoje emocje? Projekt miał za zadanie wesprzeć uczniów w rozwoju istotnych kompetencji: kreatywność, otwartość, myślenie krytyczne i analityczne, innowacyjność. Ponadto wpływał na budowanie relacji między uczniami oraz doskonalił umiejętność pracy projektowej i współpracy. |
Uniwersytet Dzieci |
Joanna Harasimiuk |
V c |
|
|
30. |
Rowerowy maj |
Gmina Pruszcz Gdański |
P. Wiśniewska B. Fidler- Plichta D. Korzeniewska Stasiak |
wiosna 2024 |
||
31. |
,,Fonolandia”. Projekt edukacyjny dotyczący odpowiedzialnego i bezpiecznego korzystania z urządzeń cyfrowych. |
projekt |
,,Dbam o mój zasięg” |
Natalia Panfil Anna Drzewiecka |
I e II c |
|
32. |
Ogólnopolski Projekt Edukacyjno-Społeczny “Każdy inny - wszyscy równi”. Cele projektu: uwrażliwienie na obecność i potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; rozwijanie empatii wobec osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; kształtowanie tolerancji wobec osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; likwidowanie uprzedzeń na temat osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; przygotowanie do współuczestniczenia z osobami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w życiu. |
projekt |
Katarzyna Żelazna |
Magda Okrzes-Groszek Dorota Lewandowska Aneta Brocka-Rzeźnik |
zajęcia rewalidacji, klasy I - VIII |
|
33. |
Współpraca z Pomorską Fundacją Bracia Mniejsi. Uwrażliwianie dzieci na los bezdomnych zwierząt . |
Aneta Brocka- Rzeźnik |
Spotkania dla klas I - III oraz przedszkole |
|||
34. |
“Zdrowo rosną”. Głównym celem akcji jest przekonanie dzieci, że sadzenie roślin to nie tylko element zdrowego stylu życia, ale także dobra zabawa, która integruje całą klasę. Każda klasa otrzymała darmowy pakiet do sadzenia. |
akcja |
Legutko |
Monika Stamska |
klasy I - III |
|
35. |
Predator Game. |
projekt |
międzyszkolne rozgrywki e-sportowe |
Dorota Korzeniewska-Stasiak |
klasy VIII |
jeżeli będzie kontynuacja projektu |
36. |
Międzynarodowy Projekt Edukacyjny “Piękna nasza Polska cała”, którego celami są między innymi: -kształtowanie postaw patriotycznych; -kształtowanie tożsamości narodowej; - poznawanie bogactwa kulturowego regionu i kraju. |
projekt |
Patronat Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Autorka projektu Ludmiła Fabiszewska |
Beata Kitowska- Miotk Anna Nadratowska Magdalena Pikura |
klasy III |
wrzesień- czerwiec |
37. |
Międzynarodowy Projekt edukacyjny “Czytam z klasą, Lekturki spod chmurki” V edycja “Na tropach dobroczynności”. Cele projektu: - rozbudzanie u uczniów ciekawości literackiej, - rozwijanie aktywności czytelniczej, - doskonalenie czytania ze zrozumieniem oraz aktywnego słuchania, - pogłębianie wiedzy na temat dobroczynności. |
projekt |
Honorata Szanecka, Partner projektu: Wydawnictwo MAC Edukacja, Patronat honorowy: Wydawnictwo Dwukropek, Portal Niezbędnik Nauczyciela
|
Anna Drzewiecka Mariola Wojciechowska |
II c II d |
wrzesień-czerwiec |
Akcje wewnętrzne realizowane w szkole.
Tytuł akcji wewnętrznej organizowanej z inicjatywy nauczyciela |
Imię i nazwisko odpowiedzialnego nauczyciela |
Uczestniczące klasy |
Uwagi o realizacji akcji - uzupełniamy na bieżąco po zakończeniu projektu, programu, akcji. |
Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia |
Anna Nadratowska
Agnieszka Krzymin |
I - III
IV b, V c |
|
Klasowy Pamiętniczek - projekt klasowy dzięki któremu dzieci będą doskonalić pisanie, budowanie zdań, formułowania swobodnych wypowiedzi pisemnych. |
Monika Stamska, Małgorzata Garstka |
II a II b |
|
Klasowy Projekt Czytelniczy “Czytam sam”. |
Małgorzata Garstka, Monika Stamska |
II a II b |
|
“Dzień zdrowia psychicznego” radzenie sobie ze stresem jako profilaktyka uzależnień. |
Emilia Bednarska, Angelika Kaczmarska, Agnieszka Gardzielewska |
VIII |
|
Europejski Dzień Numeru Alarmowego. |
Emilia Bednarska |
VIII |
|
Szydełkowe pożeracze smutków. |
Emilia Bednarska, Małgorzata Garstka |
IV - VIII |
|
“Co to znaczy”- poznawanie przez dzieci najpopularniejszych związków frazeologicznych. |
Anna Zdunek, Kamila Zawadzka |
I a I b |
|
“Doktor od emocji”- rozpoznawanie i nazywanie emocji. |
Anna Zdunek, Kamila Zawadzka |
I a I b |
|
Dzień Życzliwości i Pozdrowień - 21.11.2023. Promowanie życzliwości przez przygotowanie i rozdanie życzliwych losów; przygotowanie i wywieszenie kartek do obdarowywania innych życzliwymi tekstami; wywieszenie miłych cytatów i zwrotów na terenie szkoły. |
Monika Stamska, Magdalena Pikura |
I - III |
|
Dzień Głośnego Czytania. |
Iwona Orzłowska, Dominika Matys |
IV - VIII |
|
Pierwszy Dzień Wiosny. |
Małgorzata Garstka, Monika Stamska |
I - III |
|
Projekt “Po 7 kontynentach - śladami najdziwniejszych zwierząt na świecie”. Cel: zwiększenie zainteresowania dzieci geografią i przyrodą. Rozwinięcie zainteresowania zwierzętami, w tym równieżtymi niespotykanymi. |
Monika Stamska, Małgorzata Garstka, Anna Drzewiecka, Mariola Wojciechowska |
II b II a II c II d |
|
Projekt “MISTRZYNI SZYMBORSKA”. Cele: upamiętnienie roku Wisławy Szymborskiej poprzez prezentowanie twórczości poetki; kształtowanie świadomości kulturowej; rozwijanie i wzmacnianie poczucia tożsamości narodowej. |
Joanna Harasimiuk, Małgorzata Poniewierska |
IV-VIII IV - VII |
|
Patroni Roku (zgodnie z uchwałą Sejmu RP). Patronat roku ustanowiony przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej to coroczne wyróżnienie podejmowane okolicznościowo w drodze uchwały. Inicjatywa ma na celu uhonorowanie i upamiętnienie osób, wydarzeń lub idei ważnych dla Polski i Polaków. Celem szkolnej akcji jest kształtowanie postaw patriotycznych i obywatelskich naszych uczniów, pogłębianie ich wiedzy oraz rozbudzenie zainteresowania historią i dniem dzisiejszym naszego kraju. |
Joanna Harasimiuk |
IV-VIII |
|
Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. |
Małgorzata Poniewierska |
IV-VIII |
|
Zbieramy karmę do schroniska. |
Iwona Orzłowska, Aneta Brocka – Rzeźnik, Natalia Panfil, Anna Nadratowska, Dorota Zyszczak, Agnieszka Krzymin |
I - III IV - VIII |
|
Dzień Ziemi. Budzenie wśród dzieci współodpowiedzialności za stan środowiska w przyszłości, poczucia troski o stan czystości najbliższego otoczenia oraz wychowanie w duchu miłości i szacunku do przyrody. |
Ewa Nowińska, Beata Kitowska- Miotk |
IV-VIII I - III |
|
Sprzątanie świata. Międzynarodowa kampania odbywająca się na całym świecie w trzeci weekend września. Polega na zbiorowym sprzątaniu śmieci zalegających poza miejscami przeznaczonymi do ich składowania. Jej celem jest wzrost świadomości ekologicznej społeczeństwa. |
Mariola Wojciechowska, Jolanta Sokołowska |
I - III
IV - VIII |
|
Klasowy projekt językowo-plastyczny “All about me”. |
Edyta Poniewierska |
I |
|
Dzień Świętego Patryka (III) |
Edyta Poniewierska |
I - III |
|
Dzień Języków Europejskich (26 IX) |
Edyta Poniewierska |
I - III |
|
Światowy Dzień Pszczół. Święto ustanowione przez ONZ, celem jest podkreślenie znaczenia pszczół w pozyskiwaniu żywności i zwrócenie uwagi na zagrożenia cywilizacyjne dla tych owadów (20 V). |
Anna Drzewiecka |
I - III |
|
Ogólnopolski projekt edukacyjny - “Zabawa Sztuką”. Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Zabawa sztuką” jest propagowanie sztuki w korelacji z kompetencjami kluczowymi oraz zgodnie z założeniami pedagogiki freblowskiej. |
Regina Maciuszek, Paulina Fuksińska, Małgorzata Dymitrowska
|
I - III |
|
Ogólnopolski projekt edukacyjny “Ekomisja”. Ekomisja to projekt edukacji ekologicznej skierowany do uczniów szkół podstawowych, a od marca 2022 także do przedszkoli. Celem projektu jest zwiększanie świadomości ekologicznej wśród uczniów, edukacja o tym jak nie marnować żywności i zasobów oraz prowadzić ekologiczny i zdrowy styl życia. |
Paulina Fuksińska, Regina Maciuszek, Małgorzata Dymitrowska |
I - III |
|
Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. |
Aneta Brocka- Rzeźnik Magda Okrzes-Groszek |
I - III i przedszkole, IV - VIII |
Projekty, programy i akcje zewętrzne realizowane w szkole 2022/2023
Tytuł projektu, programu, akcji zewnętrznej |
Nazwa organizatora |
Imię i nazwisko odpowiedzialnego nauczyciela |
Uczestniczące klasy |
Śniadanie daje moc! | Partnerstwo dla zdrowia | Monika StamskaMałgorzata Garstka | I-III |
Adopcja serca | Ruch Solidarności z Ubogimi Trzeciego Świata Maitri | Joanna Marchewka-Kąkol | I - VIII |
Owoce i warzywa w szkole | Salvit | Anna ZdunekMonika Stamska | I-III |
Akademia Gdańskich Lwiątek | Fundacja Wspólnota Gdańska | Mariola WojciechowskaSylwia Rycharska | I dI e |
Coode Week | Ministerstwo Cyfryzacji | Anna Zdunek | I-III |
Światełko dla hospicjum | Fundacja hospicyjna | Ewelina Ilnicka-Szczygieł kl VII, VIII aKatarzyna Piechówka V, VIEmilia Bednarska kl IVJoanna GoławskaVIIIb, VIIIc | IV - VIII |
Pola nadziei |
Fundacja hospicyjna | Ewelina Ilnicka-Szczygieł kl VII, VIII aKatarzyna Piechówka V, VIEmilia Bednarska kl IVJoanna GoławskaVIIIb, VIIIc | IV - VIII |
SKS |
Instytut Sportu | Dorota Korzeniewska-Stasiak | I-III |
Turniej Tymbarka - turnieje piłki nożnej |
PZPN | Dorota Korzeniewska-Stasiak (nauczyciele wf) | I- V |
Ciekawscy drugoklasiści. Ile wiedzy zmieści się w głowie? |
Uniwersytet Dzieci | Iwona OrzłowskaAnna NadratowskaMagdalena Pikura | IIaIIbIIc |
Ciekawi pierwszoklasiści. |
Uniwersytet Dzieci | Monika StamskaMałgorzata GarstkaAnna DrzewieckaSylwia Rycharska | IaIbIcIe |
“Dotknij, poczuj, zobacz” Ogólnopolski projekt edukacyjny |
Katarzyna Nocoń | Monika StamskaMałgorzata GarstkaMariola WojciechowskaAnna DrzewieckaSylwia Rycharska | klasy I |
Międzynarodowy Projekt Edukacyjny “Kreatywne prace plastyczne”
|
Beata Grzeszczuk-Nędza | Sylwia Rycharska | I e |
Czytam z klasą lekturki spod chmurki. IV edycja międzynarodowego projektu edukacyjnego “Podróżowanie przez czytanie” |
Niezbędnik Nauczyciela | Iwona OrzłowskaAnna NadratowskaMagdalena Pikura | IIaIIbIIc |
Lekcje z klasą. Jak odczytywać emocje? | Uniwersytet Dzieci | Anna ZdunekAleksandra DecJadwiga Roman | IIIAIIIBIIIC |
Międzynarodowy Projekt ,,Wirtualne podróże” | Nauka w plecaku | Jadwiga RomanAleksandra DecAnna Zdunek | IIcIIbIIa |
Udział w Kampanii 19 dni przeciwko przemocy i krzywdzeniu dzieci i młodzieży | Women’s World Summit Foundation Fundacja po DRUGIE - koordynator w Polsce | Emilia BednarskaAngelika KaczmarskaAgnieszka Gardzielewska | Klasy I - VIII |
„Bieg po zdrowie” |
Główny Inspektorat Sanitarny | Emilia Bednarska | Kl VI |
Lepsza Szkoła | GWO |
Magdalena Grzegorek
Marzena Półtoranos
Joanna Goławska |
IVa,, VIa, VI b, VIIa, VIIb- matematyka IVc, IVd, Va, VIIIa, VIIIc-matematyka IVb, Vb, VIc, VIIIb - matematyka |
Zdrowo i sportowo | Decathlon Polska | Monika Stamska Małgorzata Garstka | klasy I - III |
“Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych?” |
Uniwersytet Dzieci | Bartosz Gruszka | VI A - zajęcia z wychowawcą |
Deutsch Plus |
Goethe Institut | Izabela Ebel | VII - VIII |
“Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych?” | Uniwersytet Dzieci | Beata Wilk | VI b - godziny wychowawcze |
Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo | Fundacja Dbam o Mój Zasięg | Agnieszka Gardzielewska | cała społeczność szkolna |
Program Pho3nix Active School | Ogólnopolska akcja w ramach Międzynarodowego Dnia Sportu pod patronatem Polskiego Komitetu Olimpijskiego | Dorota Korzeniewska-Stasiak | kl. 4-8 |
Program Drużyna Energii | Ogólnopolska akcja sportowa | Dorota Korzeniewska-Stasiak | kl. 5-8 |
“Dzieci uczą rodziców” | Centrum Rozwoju Lokalnego | Monika Stamska | klasy I |
Dzień Pustej Klasy16.06.2023 | Ośrodek Działań Ekologicznych „Źródła” | Monika Stamska Magdalena Jankowska | klasy 1-3 VIIa |
Lekcje z klasą. Jak odczytywać swoje emocje? |
Uniwersytet Dzieci | Joanna Harasimiuk | IV c |
Światowy Dzień Wody 22.03.2023 | Polska Akcja Humanitarna | Monika StamskaMagdalena Jankowska | I-IIIVII-VIII |
Rowerowy maj | Gmina Pruszcz Gdański | P.WiśniewskaB.GruszkaB. Fidler- PlichtaD. Korzeniewska Stasiak | |
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny “Gramy Zmysłami” - edycja II | Beata Pinkiewicz-GaraJoanna BłaszczyńskaKatarzyna Demendecka | Magda Okrzes-GroszekDorota LewandowskaAneta Brocka-Rzeźnik | zajęcia rewalidacji, klasy I-VIII |
Ogólnopolski Projekt Edukacyjno-Społeczny “Każdy inny - wszyscy równi” | Katarzyna Żelazna | Magda Okrzes-GroszekDorota LewandowskaAneta Brocka-Rzeźnik | zajęcia rewalidacji, klasy I-VIII |